5 Ocak 2011 Çarşamba

Buzdolabı Aksesuarları


Belki gittiğimiz bir şehirden, küçük bir kasabadan, belki kasaptan, kebapçıdan , yandaki bakkaldan, sucudan, Dr.Levent'in muayenehanesinden aldığımız küçük, arkası mıknatıslı buzdolabı süsleri onlar. Birçoğumuzun buzdolabında yer alan, hatta buzdolabının ön kapağını tamamiyle kaplayan (ki benim ki öyle:-)) şirin, küçük aksesuarlar. Tabiki kasaptan, taksi durağından aldığımız değil ama gittiğimiz, gördüğümüz, seyahatimiz sırasında beğenerek hatıra olarak aldığımız magnetler ne kadar çok şey anlatıyor belki de ona yıllar sonra bakınca....




Yakınlardan, arkadaşlardan, eşten dosttan hediye olarak bazen magnet isteniyor ya, ben de istiyorum çoğu zaman, onlara hiç kanım ısınmıyor nedense:-). Kendimin gezip gördüğü yerden, o yerin havasını soluyarak aldığım magnetler benim için daha değerli oluyor. Beni o şehre, o ana, oradaki yaşanmışlıklara, hatıralara tekrar götürüyor.....
Belki yıllar önce ailenizin fertleriyle yada en sevdiğiniz arkadaşınızla, dostunuzla, sevgilinizle gittiğiniz ama şuan belki de yanınızda olmayan bu kişiyle o tatilde geçirdiğiniz özel dakikalar, çıktığınız bir yat turu, denize girdiğiniz o plaj, belki iliklerinize kadar üşüdüğünüz o karlı sokaklar, belki o magneti dükkandan satın aldığınız an, dükkan sahibiyle sohbetiniz gözünüzde canlanıyor.....






Eğer magnet biriktirme alışkanlığınız yoksa, buna hemen başlayın derim...Bence çok değerli hatıralar hepsi. Buzdolabını süsleyen küçük şeyler olarak görmeyelim, yıllar sonra bakınca ahhhh ahhhh ne güzeldi ya özledim, tekrar beni büyüleyen bu şehri görmeliyim dedirtebiliyor magnetler. O yüzden ben bir çok şehri 1 kereden fazla gördüm. Sebebi magnetler olabilir mi ?, bunu şimdi yazarken anladım:-)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder